Tattoo#1 

Deze keer gaat het dus over iets helemaal anders, tattoos. Ik wil heel graag tattoos zowel met mijn vriendje als alleen. Dus omdat ik er dus nog geen heb maar binnekort wel 1 wil zetten deel ik dit met jullie. 

Vinger afdrukken

Deze tattoo wil ik heel graag met mijn vriendje zetten dus dat we onze vinger afdrukken op een blad zetten in een vorm van een hartje als teken voor onze ewige liefde.  

Rozen

Ik wil heel graag rozen als tattoo niet alleen omdat rozen een mooie bloem zijn maar ook omdat het zoveel betekenis heeft. Wat symboliseerd de roos? Het symboliseerd het verliefdheid en kan erg bijzonder zijn als de roos geen doornen heeft. Of als een herinnering dat de liefde niet zonder bepaalde opofferingen. Dit is niet wanneer er doornen aan de roos zitten. Dus zelfs de doornen hebben hun betekenis, sommigen zeggen dat wanneer doornen aanwezig zijn op de tatoeage het betekent dat dit de persoon niet plaatsen veel nadruk op uiterlijke schoonheid, terwijl voor anderen de tattoo verwijst naar oneindige schoonheid met de doorn betekent dat u kunt kijken maar je kunt niet aanraken.  

 
Kronen met tekst

Deze tattoo wil ik graag zetten samen met mijn vriendje maar we willeen er zoveel samen dat we nog moeten beslissen. Deze tattoo betekend voor ons dat wij de koning en koningin zijn in deze relatie en dat je maar 1 leven hebt en dat je die moet gebruiken om elkaar lief te hebben want het leven is zo kort.  

 
Namen kindjes

Op deze pols wil ik heel graag de namen van mijn kindjes plaatsen later. Ook omdat dit de plaats is waar je het goed kan zien en je kan kijken wanneer je maar wilt. Mijn kindjes zullen de prinsjes of prinsesjes zijn van mijn relatie zijn.  

 
Ademhaling. 

Deze tattoo wil ik zetten ook weer samen met mijn vriend omdat dit de betekenis is dat we samen leven of anders niet, het wilt zeggen dat we niet zonder elkaar kunnen en het is o zo mooi. Deze wil ik zeker!  

 
Hopelijk vinden jullie het mooie tattoos, reacties zijn altijd welkom! Hebben jullie zelf ook tattoos of tattoos dat jullie willen dan mag je ze mij ook altijd eens doorsturen en zeg ook maar waarom je ze wilt of hebt. 

Liefs dorine x

Plaats een reactie